rss-symbolplaceholdersearchnextphone-callenvelopeup-arrowyoutubetwitter
News по сути
2016-06-30

Bauma 2016: DEUTZ презентує нову продукцію

Sorry, this entry is only available in RU.

  • DEUTZ на найбільшій у світі виставці для будівельної техніки
  • Новий TCD 2.2 з трьома циліндрами розширяє свої нижні діапазони потужності
  • DEUTZ вперше презентує два нових газових двигуна
  • TCD 5.0 двигун з чотирма циліндрами від 100 до 150 кВт 

З 11 до 17 квітня 2016 року незалежний виробник двигунів DEUTZ презентував на виставці Bauma в Мюнхені свою нову продукцію. Серед них  був  новий трициліндровий дизельний двигун для нижнього діапазону потужності, два нових газових двигуна та нову п’яти літрову розробку з чотирма циліндрами, а також свою перевірену програму з двигунами „Stage V ready“.

Bauma, найбільша в світі провідна виставка з тематикою навколо будівельної техніки, техніки для будівельних матеріалів та обладнання для будівельних машин, а також гірської техніки,є найбільшою важливою галузевою подією для Кельнських фахівців з виробництва двигуніва, отже, ідеальним майданчиком для презентації останніх інновацій DEUTZ.

Нові дизельні і газові двигуни для діапазону низької потужності

DEUTZ розширює свій портфоліо в нижньому діапазоні потужності новою версією двигуна з трьома циліндрами вже успішно зарекомендованого чотирициліндрового TCD 2.9. Цей TCD 2.2 двигун з потужністю від 22 до 56 кВт буде дуже цікавим для машин з обробки матеріалів і компактного устаткування з особливо низькими навантаженнями. DEUTZ також презентував на Bauma дві версії газових двигунів (на двох варіантах газу: LPG чи ЗНГ (зріджений нафтовий газ) або газоподібне паливо) на базі TCD 2.2 та TCD 2.9. ЦіG 2.2 та G 2.9 названі двигуни, особливо підходять для автонавантажувачів, що використовуються в будівлях, тому що зріджений нафтовий газ, як паливо, має низький рівень викидів. Газові версії будуть давати потужність від 26 до 54 кВт  та є реальною новинкоюсеред двигунів DEUTZ, які працюють на звичайному дизельному паливі. Крім того, двигуни досягають за допомогою 3-ступеневого каталітичного нейтралізатору – без складної системи доочистки вихлопних газів – рівень EU Stage V і, таким чином, забезпечують зручну альтернативу до вже існуючих.

У всіх TCD / G 2.2 та 2.9 версіях мова іде про платформу двигунів, яка дозволяє клієнту широку синергію в процесі інтеграції, зокрема, в з’єднанняхчи поставках запасних частин. Нові двигуни будуть введені на ринок з 2019 на рівні  EU Stage V.

Проект двигуна DEUTZ TCD 5.0

TCD 5.0 – це проект нового рядного двигуна DEUTZ з чотирма циліндрами таз водяним охолодженням з робочим об’ємом в 5 літрів, його виробництво планується з 2019 року та відповідно рівню EU Stage V. Особливо компактний дизельний двигун з турбонаддувом і проміжним охолодженням від 100 до 150 кВт буде для клієнтів іншою потужною альтернативою в світі продукції DEUTZ. Двигун відповідає принципу зменшення робочого об’єму, тобто, він генерує більше потужності від меншого робочого об’єму. Таким чином великі двигуни можна замінити на менші або на більш потужні з тими ж розмірами. Крім того, двигун є більш ефективним і дозволяє, в поєднанні з його низькою вагою, збільшити економію палива.

Установчі розміри і інтерфейси клієнтів практично ідентичні з TCD 4.1, який є еталоном в своїй компактності. Технологічна основа TCD 5.0 характеризується меншою кількістю трубних конструкцій із зменшеною кількістю деталей, та суворим поділом гарячої і холодної сторони ( щоб обійти заходи від перегріву), та зниженням втрат потужності в масляному та водяному циклах. Він також має розподільний вал, розташований зверху, головку блоку циліндрів поперечного току з високим рівнем поєднання запчастин та функцій, гідравлічний компенсатор, що не вимагає технічного обслуговування та пилонепроникну,ударостійку кришку головки блоку циліндрів.

“З двигуном TCD 5.0 ми хочемо заповнити інтервал в потужностях між 100 до 150 кВт, який раніше існував. У той же час ми розробляємо нову технологічну базу з видатними характеристиками продукту, ” – заявив  Міхаель Велленцон (Michael Wellenzohn), член правління DEUTZ AG, відділ збут / сервісу та маркетингу.

TCD 5.0 буде мати перевірену системудоочистки вихлопних газів DEUTZ, що складається з фільтру сажі (DPF), селективного каталітичного відновлення (SCR) та  дизельного каталітичного нейтралізатора (DOC).  Завдяки цьому клієнт отримує надійну і стійку технологію майбутнього.

„Stage V ready“ від 2,2 до 16,0 літрів робочого об’єму

На додаток до новачка DEUTZ презентував на виставці і його знамениту  «Stage V ready» («готовий до V рівня») TCD продукцію, що складається з чотирьох-циліндрової моделі TCD 2.9, 3.6 та 4.1, а також шестициліндрової  TCD 6.1 та 7.8. Двигуни оснащені  фільтром сажі  (DPF) та вже відповідає дійсному з  2019 року рівню EU Stage V (на підставі пропозиції Комісії ЄС від 25 вересня 2014 року). Крім того, V-подібний двигун TCD 12.0 з шістьма циліндрами і восьмициліндровий варіант 16.0 TCD отримали вчасно доBaumaпечатку  “Stage V ready “. DEUTZ вирішив ці двигуни також оснастити фільтром сажі задля відповідності рівню  ЕСStage V. Розмір і дизайн двигунів «Stage V ready» з фільтром сажі залишаються майже ідентичними при переході від діючого в даний момент ЄС рівня IV до рівня V, завдяки чому дорогі зміни в клієнтському пристрої не потрібні.

Потужні компактні двигуни

Кульмінацією виставки  Bauma в компактних двигунах з робочим об’ємом нижче 4 літрів були так звані варіанти з високим крутним моментом. Отже, TCD 2.9 генерує максимальний крутний момент в 375 Нм, а TCD 3.6 – 390 Нм. Вони, як і раніше, залишаються з потужністю до 56 кВт, щовідповідає наступному рівню EU Stage V, тому вони не вимагають системи SCR. Крім того, ці два двигуна, відповідають в даний момент ЄС рівню EU Stage ІV,навіть завдяки тільки одномувикористаннювідкритого каталізатора дизельного окислення (DOC) для доочистки вихлопних газів. Такі двигуни, так звані “тільки DOC-рішення” є дуже популярними серед клієнтів. Вельми успішний TCD 3.6 був презентованим на виставці у якості силової установки, що включала в себе двигун, систему охолодження і систему доочистки вихлопних газів.

TCD 2.9 вперше був презентованим  у вигляді високо потужної версії у 75 кВт для мобільних робочих машин. Завдяки цьому цей двигун може бути замінений на машині клієнта,  відповідно до принципу зменшення робочого об’єму, на більш потужний двигун, в результаті чого клієнт буде мати перевагу у вазі, установчому просторі та в ціні.

“Виставка Bauma є ідеальним майданчиком для нас, щоб представити наші новітні розробки міжнародній аудиторії. Незалежно від того, чи то є нові двигуни,чи інноваційні варіанти наших успішних продуктів –ми завчасно пропонуємо нашим клієнтам рішення майбутнього “, – заявив Міхаель Велленцон (MilchaelWellenzohn), член правління DEUTZ AG.

Офіційні представники DEUTZ AG в Україні (пан Дірінько П.С., директор ДП «Автомоторс» та Міхаель фон Хайден / Michael von Heyden)  також не залишилися в осторонь та були готові відповісти на всі питання українських виробників на місці.

DEUTZ на Bauma 2016: зал A4, стенд 337

Call order accepted. We are already calling you!
Do you want to call you back within 10 minutes?
Do you want us to
call you in 10 minutes?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ