rss-symbolplaceholdersearchnextphone-callenvelopeup-arrowyoutubetwitter
Новости по сути
2016-06-30

Bauma 2016: DEUTZ презентує нову продукцію

  • DEUTZ на найбільшій у світі виставці для будівельної техніки
  • Новий TCD 2.2 з трьома циліндрами розширяє свої нижні діапазони потужності
  • DEUTZ вперше презентує два нових газових двигуна
  • TCD 5.0 двигун з чотирма циліндрами від 100 до 150 кВт 

З 11 до 17 квітня 2016 року незалежний виробник двигунів DEUTZ презентував на виставці Bauma в Мюнхені свою нову продукцію. Серед них  був  новий трициліндровий дизельний двигун для нижнього діапазону потужності, два нових газових двигуна та нову п’яти літрову розробку з чотирма циліндрами, а також свою перевірену програму з двигунами „Stage V ready“.

Bauma, найбільша в світі провідна виставка з тематикою навколо будівельної техніки, техніки для будівельних матеріалів та обладнання для будівельних машин, а також гірської техніки,є найбільшою важливою галузевою подією для Кельнських фахівців з виробництва двигуніва, отже, ідеальним майданчиком для презентації останніх інновацій DEUTZ.

Нові дизельні і газові двигуни для діапазону низької потужності

DEUTZ розширює свій портфоліо в нижньому діапазоні потужності новою версією двигуна з трьома циліндрами вже успішно зарекомендованого чотирициліндрового TCD 2.9. Цей TCD 2.2 двигун з потужністю від 22 до 56 кВт буде дуже цікавим для машин з обробки матеріалів і компактного устаткування з особливо низькими навантаженнями. DEUTZ також презентував на Bauma дві версії газових двигунів (на двох варіантах газу: LPG чи ЗНГ (зріджений нафтовий газ) або газоподібне паливо) на базі TCD 2.2 та TCD 2.9. ЦіG 2.2 та G 2.9 названі двигуни, особливо підходять для автонавантажувачів, що використовуються в будівлях, тому що зріджений нафтовий газ, як паливо, має низький рівень викидів. Газові версії будуть давати потужність від 26 до 54 кВт  та є реальною новинкоюсеред двигунів DEUTZ, які працюють на звичайному дизельному паливі. Крім того, двигуни досягають за допомогою 3-ступеневого каталітичного нейтралізатору — без складної системи доочистки вихлопних газів – рівень EU Stage V і, таким чином, забезпечують зручну альтернативу до вже існуючих.

У всіх TCD / G 2.2 та 2.9 версіях мова іде про платформу двигунів, яка дозволяє клієнту широку синергію в процесі інтеграції, зокрема, в з’єднанняхчи поставках запасних частин. Нові двигуни будуть введені на ринок з 2019 на рівні  EU Stage V.

Проект двигуна DEUTZ TCD 5.0

TCD 5.0 — це проект нового рядного двигуна DEUTZ з чотирма циліндрами таз водяним охолодженням з робочим об’ємом в 5 літрів, його виробництво планується з 2019 року та відповідно рівню EU Stage V. Особливо компактний дизельний двигун з турбонаддувом і проміжним охолодженням від 100 до 150 кВт буде для клієнтів іншою потужною альтернативою в світі продукції DEUTZ. Двигун відповідає принципу зменшення робочого об’єму, тобто, він генерує більше потужності від меншого робочого об’єму. Таким чином великі двигуни можна замінити на менші або на більш потужні з тими ж розмірами. Крім того, двигун є більш ефективним і дозволяє, в поєднанні з його низькою вагою, збільшити економію палива.

Установчі розміри і інтерфейси клієнтів практично ідентичні з TCD 4.1, який є еталоном в своїй компактності. Технологічна основа TCD 5.0 характеризується меншою кількістю трубних конструкцій із зменшеною кількістю деталей, та суворим поділом гарячої і холодної сторони ( щоб обійти заходи від перегріву), та зниженням втрат потужності в масляному та водяному циклах. Він також має розподільний вал, розташований зверху, головку блоку циліндрів поперечного току з високим рівнем поєднання запчастин та функцій, гідравлічний компенсатор, що не вимагає технічного обслуговування та пилонепроникну,ударостійку кришку головки блоку циліндрів.

«З двигуном TCD 5.0 ми хочемо заповнити інтервал в потужностях між 100 до 150 кВт, який раніше існував. У той же час ми розробляємо нову технологічну базу з видатними характеристиками продукту, » – заявив  Міхаель Велленцон (Michael Wellenzohn), член правління DEUTZ AG, відділ збут / сервісу та маркетингу.

TCD 5.0 буде мати перевірену системудоочистки вихлопних газів DEUTZ, що складається з фільтру сажі (DPF), селективного каталітичного відновлення (SCR) та  дизельного каталітичного нейтралізатора (DOC).  Завдяки цьому клієнт отримує надійну і стійку технологію майбутнього.

„Stage V ready“ від 2,2 до 16,0 літрів робочого об’єму

На додаток до новачка DEUTZ презентував на виставці і його знамениту  «Stage V ready» («готовий до V рівня») TCD продукцію, що складається з чотирьох-циліндрової моделі TCD 2.9, 3.6 та 4.1, а також шестициліндрової  TCD 6.1 та 7.8. Двигуни оснащені  фільтром сажі  (DPF) та вже відповідає дійсному з  2019 року рівню EU Stage V (на підставі пропозиції Комісії ЄС від 25 вересня 2014 року). Крім того, V-подібний двигун TCD 12.0 з шістьма циліндрами і восьмициліндровий варіант 16.0 TCD отримали вчасно доBaumaпечатку  «Stage V ready «. DEUTZ вирішив ці двигуни також оснастити фільтром сажі задля відповідності рівню  ЕСStage V. Розмір і дизайн двигунів «Stage V ready» з фільтром сажі залишаються майже ідентичними при переході від діючого в даний момент ЄС рівня IV до рівня V, завдяки чому дорогі зміни в клієнтському пристрої не потрібні.

Потужні компактні двигуни

Кульмінацією виставки  Bauma в компактних двигунах з робочим об’ємом нижче 4 літрів були так звані варіанти з високим крутним моментом. Отже, TCD 2.9 генерує максимальний крутний момент в 375 Нм, а TCD 3.6 — 390 Нм. Вони, як і раніше, залишаються з потужністю до 56 кВт, щовідповідає наступному рівню EU Stage V, тому вони не вимагають системи SCR. Крім того, ці два двигуна, відповідають в даний момент ЄС рівню EU Stage ІV,навіть завдяки тільки одномувикористаннювідкритого каталізатора дизельного окислення (DOC) для доочистки вихлопних газів. Такі двигуни, так звані «тільки DOC-рішення» є дуже популярними серед клієнтів. Вельми успішний TCD 3.6 був презентованим на виставці у якості силової установки, що включала в себе двигун, систему охолодження і систему доочистки вихлопних газів.

TCD 2.9 вперше був презентованим  у вигляді високо потужної версії у 75 кВт для мобільних робочих машин. Завдяки цьому цей двигун може бути замінений на машині клієнта,  відповідно до принципу зменшення робочого об’єму, на більш потужний двигун, в результаті чого клієнт буде мати перевагу у вазі, установчому просторі та в ціні.

«Виставка Bauma є ідеальним майданчиком для нас, щоб представити наші новітні розробки міжнародній аудиторії. Незалежно від того, чи то є нові двигуни,чи інноваційні варіанти наших успішних продуктів –ми завчасно пропонуємо нашим клієнтам рішення майбутнього «, — заявив Міхаель Велленцон (MilchaelWellenzohn), член правління DEUTZ AG.

Офіційні представники DEUTZ AG в Україні (пан Дірінько П.С., директор ДП «Автомоторс» та Міхаель фон Хайден / Michael von Heyden)  також не залишилися в осторонь та були готові відповісти на всі питання українських виробників на місці.

DEUTZ на Bauma 2016: зал A4, стенд 337

Заказ звонка принят. Мы Вам уже звоним!
К сожалению, сейчас у нас нерабочее время.
Хотите, перезвоним вам точно в:
Хотите, позвоним
Вам в течение 10 минут?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ